Bordányban jártunk

HA7NB Gabi még július 19-én írta a klub levelezőlistájára:

Sziasztok!

A bordányi találkozó az idén augusztus első hétvégén, 4-én péntek és 5-én szombat között lesz...Állítom, a bordányi találkozó az összes közül a legjobb!
Voltam máskor is, Lacival tavaly nagyon jól éreztük ott magunkat.
Gyönyörű, kulturált környezet a Faluház területén. Komoly RH amatőrállomás végfokkal, forgatható quaddal annak, aki kusózni is szeretne. A rendezők rém aranyosak, csak vigyázni kell, hogy nehogy már a legelején leitassanak :-) Persze börze is van, nyitott területen és fedett helyen is. Büfé finom hideg csapolt sörrel. Tavaly egyik nap (ingyen) halászlét kaptunk, melyet egy horgászattal is fertőzött amatőrtárs követett el mindenki örömére, másnap (szintén ingyen) helyben, bográcsban készült birkapörköltet!
 A találkozó területén lehet sátorozni, van hely bőven, de 10 perc sétával lehetőség van egy panzióban is szállást kapni. A panzió gyönyörű, igényesen berendezett, tiszta és nem túl drága. A panzió épületében van egy étterem, ahol irdatlan mennyiségű adagokat adnak. Az ételek-italok nagyon finomak és az árak is szolidak. Érdemes ott vacsorázni.
Én mindenképpen megyek...
73, Gabi HA5NB

Mivel idén úgy alakult, hogy nem mehetek Szarvasra, ez a reklámnak sem utolsó levél nálam (is) elérte célját, gyerünk!
HA5MA Lacit se kellett győzködni, végül hármasban indultunk péntek délelőtt a cél felé. Tán ezek voltak az idei nyár legmelegebb napjai, a Dél-Alföldön tetőzött a hőfok, de bennünket ez sem zavart igazán.
A valóban ideális Vadgesztenye-panzióban ebédeltünk a “kádékúsokkal” és más kedves ismerősökkel együtt, a 24 fokosra hűtött étteremből alig akartunk kimenni.

A találkozó helyszínén egyre gyűltek a régen látott barátok, ismerősök. Megérkezett a büfé is,  akinek sok volt a hőség, kerti öntözővel vagy hideg sörökkel, fröccsökkel hűthette magát.

A szervezők, házigazdák hibátlan babgulyással vendégeltek meg bennünket, megállt benne a kanál.

Estére sem hűlt az idő, sőt a hangulat egyre fokozódott, és amikor előkerült egy szaxofon, senki sem állíthatta volna meg az éjfél utánig tartó mulatozást. Most is be vagyok rekedve 😉

Másnap reggel ismét sokan érkeztek a börzére, a büfében a bográcsos birkapöri vagy a flekken mellé már inkább a kóla és az ásványvíz fogyott, hiszen a legtöbben vezetni kényszerültek.

Miután illendően megköszöntük a szervezőknek a sok fáradozást és a gavalléros vendéglátást, mi is kocsiba ültünk és hazatértünk.

Én először jártam Bordányban, megfogott a családias hangulat, a baráti légkör. Nem voltunk sokan, de aki ott volt (a “kemény mag ott volt”), jól érezte magát.

Aki nem volt ott, bánhatja. Ha tehetem máskor is eljövök, nektek is ezt ajánlom.

Mikor eszembe jutott, a telefonommal fotóztam, meg néha videóztam is, nézegessétek szeretettel: